Kody błędów do wózków widłowych Jungheinrich

Kody błędów do wózków widłowych Jungheinrich

Jak zacząć poszukiwanie dobrego projektanta wnętrz?

Kody błędów w wózkach widłowych Jungheinrich to sygnały wyświetlane na panelu sterowania, które informują operatora o potencjalnych problemach lub awariach. Zrozumienie znaczenia tych kodów jest kluczowe dla szybkiego identyfikowania i rozwiązywania usterek, co minimalizuje przestoje w pracy.
Rodzaje kodów błędów:

  • Kody uniwersalne: stosowane przez większość producentów, oznaczają typowe problemy, np. z układem hydraulicznym, hamulcami czy układem elektrycznym.
  • Kody specyficzne: zależne od danego modelu i producenta, informują o bardziej szczegółowych awariach.
E XX S Stan pracy Opis Przyczyna / mechanizm wywołania Rozwiązanie
1
01
1
Start systemu
Zasilanie przez niespodziewane wejście stacyjki
Analiza trzech wejść stacyjki. Dozwolone kodowanie to 1, 2 lub 4, w przeciwnym razie pojawia się komunikat zdarzenia.
– sprawdzić podłączenie wejść stacyjki zgodnie ze schematem;
– wymienić sterownik;
1
02
1
Autotest
Styki stycznika zwarte zamiast rozwarte
Przy włączaniu napięcie kondensatora musi być mniejsze o 1 V od napięcia akumulatora.
– sprawdzić wyjście stycznika głównego układu sterownika;
– sprawdzić przewody;
– wymienić stycznik;
1
02
2
Autotest
Styki stycznika rozwarte zamiast zwarte
Po włączeniu stycznika głównego napięcie kondensatora musi być takie samo jak napięcie akumulatora (w ciągu 500ms), w przeciwnym razie pojawia się komunikat zdarzenia.
– sprawdzić wyjście stycznika głównego układu sterownika;
– sprawdzić przewody;
– wymienić stycznik;
1
02
3
Autotest
Stycznik główny stale włączony
Każdorazowo dla t = 100 ms: Kondensator U>= Klucz U – 3 V, jeżeli
a) procesor nadzorujący próbuje otworzyć stycznik główny i jeżeli
b) procesor regulujący próbuje otworzyć stycznik główny.
– wymienić sterownik;
1
03
1
Autotest
Uszkodzony stopień końcowy (faza U)
Półmostki 1, 2 i 3 przy zablokowanym stopniu końcowym (sygnał „dezaktywowany poziom końcowy”) są wysterowywane kolejno przez 50 ms z 25 % modulacją długości impulsu. Komunikat zdarzenia pojawia się, gdy po upływie 50 ms dla danej frazy:
U fazy_X < ( U kondensatora / 2 ) – 25 %
– wymienić sterownik;
1
03
2
Autotest
Uszkodzony stopień końcowy (faza V)
Półmostki 1, 2 i 3 przy zablokowanym stopniu końcowym (sygnał „dezaktywowany poziom końcowy”) są wysterowywane kolejno przez 50 ms z 25 % modulacją długości impulsu. Komunikat zdarzenia pojawia się, gdy po upływie 50 ms dla danej frazy:
U fazy_X < ( U kondensatora / 2 ) – 25 %
– wymienić sterownik;
1
03
3
Autotest
Uszkodzony stopień końcowy (faza W)
Półmostki 1, 2 i 3 przy zablokowanym stopniu końcowym (sygnał „dezaktywowany poziom końcowy”) są wysterowywane kolejno przez 50 ms z 25 % modulacją długości impulsu. Komunikat zdarzenia pojawia się, gdy po upływie 50 ms dla danej frazy:
U fazy_X < ( U kondensatora / 2 ) – 25 %
– wymienić sterownik;
Kody błędów do wózków widłowych Jungheinrich

Kody błędów Jungheinrich – podsumowanie

Artykuł zawiera szczegółowe informacje na temat kodów błędów dla wózka widłowego Jungheinrich. Kody błędów mogą być przydatne w identyfikacji problemów technicznych i usterek, które mogą wystąpić podczas użytkowania wózka. W przypadku, gdy napotkasz bardziej skomplikowaną usterkę, zalecamy skontaktowanie się z profesjonalnym serwisem wózków widłowych EURO-PART. Natomiast jeśli wiesz już, jakie części wymagają wymiany, koniecznie odwiedź stronę sklepu internetowego z częściami do wózków widłowych CDWOnline.pl, aby zamówić potrzebne elementy. Możesz również skontaktować się z obsługą sklepu, która zawsze chętnie pomoże w doborze odpowiednich części do Twojego wózka widłowego.

Serwis komputerów i laptopów – Laptopowcy

5/5 - 58 ocen
Zespół Warszawa Czyta